Damenes tirsdagsturneringer er igang!

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 16. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I strålende varmt solskinn spilte 26 damer årets første tirsdagturnering 15. mai. Selv om det fortsatt var tre vintergreener og øvrige greener var litt langsomme, var dette riktig moro! Det gror så det nesten høres, og banen blir grønnere for hver time.

Det var et yrende liv i og utenfor klubbhuset: Kayse og hans team serverte en strøm av gode thai-retter fra Grinis nye attraksjon, Grini Golf Cafe & take away. Og proshopens utvalg av klær og golfutstyr frister mange av oss!

Nytt av året er at det spilles i to klasser for damegruppen, med et skille rundt hcp 28. Målet er å gjøre konkurransen jevnere og morsommere for flere. Det deltok 17 i klasse A og 9 i klasse B.  Vinner i klasse A var Trine Grønn, og i klasse B Grete Cecilie Danielsen.  Resultatlistene for begge klasser finner du her.

Vi håper på mange flere deltakere på tirsdagsturneringene framover! Dette er bare for moro, du blir bedre til å spille når du spiller mye, og det er plass til både ringrever og nybegynnere: vi har alle vært ferskinger på banen en gang!

Hilsen Damekomiteen
- som også minner om at det er mulig å melde seg på Pink Cup  søndag 3. juni med spill i tre klasser, og på Naboturneringen på Grini GK tirsdag 26. juni, samt flere artige klubbturneringer i løpet av sesongen: sjekk under Turneringer på klubbens nettsider.