Herrer - Gruppen for alle herrespillere fra 20 år og til 99 år.

MATCH PLAY HERRER 2017

Av: Stein Sverre Hovden  |  Publisert: 16. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Påmelding til årets match play turnering er åpnet.

Gå inn på turneringer og finn Match Play herrer 2017.

Påmelding er åpen til 25. mai 2017 klokken 14.00. Oppsett vil være klart 26. mai 2017, og de som møter hverandre må ta kontakt, og sørge for at matchene er ferdig innen fristene som står på påmeldingssiden.

Den spilleren med høyest handikap har ansvaret for å arrangere matchen, men begge spillerne må være aktivi for å finne en aktuell spille dato.

Ta gjerne kontakt med andre som skal møte hverandre, og avtal spilletidspunkt, slik at det fylles opp en flight. Da slipper man å spille med utenforstående som ikke har noe forhold til match play.

Finale og bronsefinale avvikles helgen 30/9- 1/10, og premieutdeling vil skje etter avslutningsturneringen lørdag 7 oktober.

Påmeldingsavgiften er kr 200,00 og betales til konto 1210 37 32725.

Vi håper at mange vil melde seg på denne morsomme og spennende turneringsformen, hvor vinneren er den som vinner flest hull i løpet av en 18 hulls runde.

Så, gamle og nye match play spillere, MELD DERE PÅ!!!

Herrekomiteen