Fritt spill ut 2017 - Albatross-kampanjen er i gang

Av: Jan-Tore Grønlund  |  Publisert: 14. september 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets «knalltilbud» for de som ønsker å bli medlem i Grini Golfklubb. NB! Begrenset antall!

For kun kr 7.990 får du fritt spill fra og med 15. august 2017 og ut sesongen 2018!

Tilbudet inkluderer bl.a. følgende:
  • Fullt medlemskap inklusive innmelding, andel og årsavift for resten av 2017 og hele 2018.
  • Fordelaktig bestilling av starttid – 5 dager før ønsket starttid!
  • Bladet Norsk Golf
  • Medlemskort fra NGF
  • Rabbatt på spill for dine gjester
  • Gobex-kort
  • Bane og pro nær der du bor
  • Godt miljø – og vi tilbyr f.eks.  en fadderordning for de som ønsker dette
  • Deltakelse i klubbturneringer og andre klubbaktiviteter
  • Forsikring i NGF
  • Medlemstilbud
  • Mulighet til deltakelse på klubbturer

Ta kontakt med Administrasjonen for mer informasjon på post@grinigolfklubb.no eller fyll ut følgende innmeldingsskjema: http://www.grinigolfklubb.no/medlem/innmeldingskjema
Merk kommentarfeltet med «ALBATROSS»
Vi registrerer deg innen 1 – 3 virkedager. Dette har høyeste prioritet!
Faktura kommer på mail med 10 dagers forfall. (Evt. andre betalingsløsninger kan diskuteres.)

NB! Kun 50 meldemsskap i denne kampanjen, så ikke vent for lenge!

Litt informasjon om Grini Golfklubb!
9 hull har vært en suksess siden banen ble åpnet i 2002! Vi opplever at våre medlemmer bruker sin bane kanskje mer aktivt enn i andre klubber da vi "bare" har 9 hull, og en veldig sentral belligenhet. Da har du kanskje tid til å spille både "før og etter "jobb, eller innimellom andre gjøremål:-) Som vi sier " Grini Golfklubb - for deg som vil ha tid til alt - også golf...!  Ønsker du 18 er det selvfølgelig bare å spille 2 runder!

Du har kanskje hørt at vi har et utrolig hyggelig klubbmiljø - og det stemmer!
Ikke minst er det inkluderende. Her spiller alle med alle på banen, og det er ingen hindring at du ikke kjenner noen. Her får du golfvenner!

Junior, dame- og herre miljøet vårt!
Vi har et yrende juniormiljø, og har nå over 100 juniormedlemmer i ulike aktiviteter. Flere av disse trener også innendørs om vinteren.
Damekveldene og herrekveldene er henholdsvis tirsdager og onsdager i sesong, har ukentlig over 30 påmeldte. Bli med! Supersosialt og spennende!
Det spilles vanligvis kun 9 hull i turneringer på ukedagene, så dette får alle tid til å være med på! Stor suksess!!! Innimellom inviterer damene herrene og vise versa. Da hender det vi også spiller 18 hull.

For en seniorgjeng!
I tillegg er vi kanskje aller mest kjent for vårt fantastiske seniormiljø som nærmest er et helårlig tilbud for deg som er "pensjonist".
Her spilles det aktivt hele sesongen, samt innendørs fra oktober. Og torsdager i sesong har vi ukentlig nærmere 60 påmeldte! Terskelen er lav for å bli med. Det sosiale har definitivt mest fokus!
Samtidig konkurreres det, både individuelt og på lag.

Liker du å reise, kan du reise på golfferier med oss!
Vi arrangerer opptil 5 ulike turer gjennom året i samarbeid med Berg Hansen, både med store og mindre grupper! Dette er utrolig populært! Ta kontakt med oss om du er interessert i å høre mer om dette!

Oppsigelse av medlemskap
Når tiden er inne og du ikke lenger ønsker å være medlem hos oss, kan du melde deg ut innen 31.12. hver år. Med en gang et nytt år starter så er du forpliktet til å betale  medlemsavgift for det nye året.

Skulle du ha ytterligere spørsmål om klubben vår, ta kontakt med proshop eller daglig leder på Telefon:  67 16 70 80 eller mail:post@grinigolfklubb.no

Så snart vi har registrert deg, vil du motta et velkomstbrev på e-post med mer info om NGF kort, passord for bestilling i Golfbox m.m. Samt en elektronisk faktura på mail. Skulle du ikke motta faktura, ta kontakt med oss.

Velkommen til oss på Grini!

Jan-Tore Grønlund
Daglig leder