Har du lyst til å være fadder for våre nye medlemmer?

Av: Jan-Tore Grønlund  |  Publisert: 10. april 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubben ønsker gjerne at flere av våre hyggelige medlemmer kan bli med som faddere for nybegynnere, prøvemedlemmer og andre nye medlemmer av klubben vår.

Etter en lang vinter, nærmer vi oss endelig en ny golfsesong. Vi er heldige som er medlemmer i en klubb med utrolig hyggelig miljø og kan spille på en så flott golfbane!

Som dere vet , er det avgjørende for klubben at vi klarer å opprettholde antall medlemmer fra år til år. Derfor er rekruttering av nye medlemmer veldig viktig.

En vesentlig del av rekrutteringsarbeidet er fadderordningen vi har hatt på Grini de siste årene.

Alle som går på VTG-kurs og alle prøvemedlemmer får tilbud om en gratis runde med fadder. Dette er viktig for å vise banen og gi gode råd om sikkerhet og spillerutiner.

Vi trenger nå faddere for 2018-sesongen og håper mange kan og har lyst til påta seg dette – jo flere vi er, jo bedre!!

I forkant av sesongstart vil vi arrangere et møte hvor vi går gjennom hvordan vi best mulig kan gjennomføre en fadderrunde.

Å være fadder er en veldig hyggelig oppgave, så vi håper du vil være med på det! Vil du være fadder, kan du sende en mail til Grethe (grethe.brynildsen@ldh.no) eller ta kontakt på 95210964.

Håper vi hører fra deg!!

Grini Golfklubb fadder-gruppen

Gro Hustoft og Grethe Brynildsen