Velkommen til dugnad 5. og 10. mai

Av: Jan-Tore Grønlund  |  Publisert: 24. april 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå er våren endelig her, og det nærmer seg tiden for dugnad og baneåpning.

I år vil det bli gjennomført 2 dugnader.  Den første er den ordinære dugnaden  lørdag 5. mai. I tillegg vil det  bli gjennomført en ekstra dugnad torsdag 10 mai hvor vi hovedsakelig jobber med treningsområdet.

Vi starter kl. 10.00 begge dager, og serverer som vanlig kaffe og vafler til alle deltakere.

Når det gjelder dugnadsturneringen er den litt usikker i år på grunn av den sene våren, men vi kommer tilbake med informasjon om dette senere.

Ta gjerne med raker, hansker og andre relevante redskaper.

Ansvarlige for dugnadene er  Johs (bossajo@online.no)  og  Jonathan (je@grinigolfklubb.no)

For de som deltar på dugnaden blir det disse dagene mulig å lade Gobexkortet med baller til treningsfeltet til redusert pris. Kr. 240 for 12 kurver (30 baller).

Vel møtt!

Oppgaver som skal gjennonføres er bl.a.:

Terrassen skal vaskes og terrassemøblene settes ut (de er allerede vasket)

Banen skal ryddes for søppel

Vei opp til utslag 1 og vei mellom green 5 og utslag 6 skal ryddes for løv

Området rundt green 5 rakes

Blomsterbed ved parkeringsplass rakes og barkes

Hull- og opplysningsskilt vaskes

Benker og søppelkasser males

Ta på passende arbeidstøy og ta med passende redskap (de av dere som har)

På dugnaden 10. mai skal det bl.a. rakes jord utover på drivingrangen slik at det kan sås.

Da gjenstår det bare å ønske VEL MØTT den 5! Følg med på hjemmesiden, melding om eventuell endring av datoer vil bli gitt der.

Dugnadskommiteen