Velkommen til våre nye hjemmesider

Av: Jan-Tore Grønlund  |  Publisert: 10. juni 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi er veldig glade for at vi nå kan lansere våre nye nettsider. Sidene er fortsatt under utvikling, og nytt innhold kommer hver uke fremover.

En av de nye funksjonene er at vår head greenkeeper Jonathan og vår hovedtrener jørn kommer til å dele av sine erfaringer med oss på bloggen. Vi får også en ny og oppdatert klubbkalender som gjør det lettere for våre medlemmer å følge med på alt som skjer.

Husk at våre medlemmer kan registere seg under "Mine sider" øverst på forsiden for å få tilsendt relevante nyheter fra klubben og gruppene hver gang noe publiseres. Dere velger selv fra hvilke grupper dere ønsker nyhetsmail. Medlemmer som har behov for hjelp kan kontakte Team klubbservice på klubbkontor@grinigolfklubb.no eller telefon 414 69 695 (begrenset tigjengelighet).