Aktiv Ferie - for og av ungdom

Generell informasjon

Vet du ikke helt hva du skal finne på i ferien?
Kom innom Aktiv Ferie på Grini Golfklubb og prøv golf sammen med oss da vel!

Aktiv Ferie er et gratis tilbud til ungdom i nærområdet mellom 11-19 år, som har lyst til å bli med på forskjellige golfaktiviteter på Grini Golfklubb i sommer.

Det vil være Aktiv Ferie de 2 første og de 2 siste ukene av skolens sommerferie (uke 26, 27, 31 og 32). Disse fire ukene kan du komme når du vil på alle hverdager mellom 09:00 - 15:00.

Gjensidigestiftelsen har i år igjen støttet Grini Golfklubb og Aktiv Ferie, så vi kan ha hyggelige og flinke aktivitetsledere som tar vare på deg når du er her. Aktivitetslederne er ungdom mellom 16-19 år. De har enkle og gode aktiviter som passer for alle - enten du har spilt golf hele livet, eller aldri holdt i en golfkølle før, kan vi love deg at det blir gøy!
Du bestemmer selv hva du vil gjøre når du kommer hit, og hvor lenge du vil være her.
Vi tilbyr golfaktiviteter på treningsfeltet og putting greenen. Det blir også muligheter for spill på banen, og med litt aktiv trening kan du kan til og med ta «Veien til golf» (VTG) helt gratis om du ønsker det. Da får du også et gratis sommermedlemskap hos oss, og kan spille golf med venner og kjente hele ferien.

Aktiv Ferie er du velkommen til å være sammen med oss hele dagen, eller bare komme innom og prøve i 10 minutter om du ønsker det. Du trenger ikke å ha eget utstyr, for aktivitetslederne har utstyr du kan låne.

Og alt er GRATIS smiley
Vi gleder oss til å se akkurat DEG i sommer! Kom alene eller med venner, vi skal ha det gøy uansett.

E-læringsmodulen