Lagturnering siste tirsdag før ferien

Den 22. juni var siste 9-hulls tirsdagsturnering før sommeren, lagt opp som en sosial lagturnering. Damekomiteen oppfordret derfor mange flere til å melde seg på, både erfarne tirsdagsdamer, ferske spillere og nye medlemmer. Påmeldingen ble god, også fra nye tirsdagsspillere. Så 31 spillere, fordelt på 8 lag, stilte til start i nydelig vær.

Spilleformen var Texas Scramble, og alle spilllere på laget måtte ha minst 1 og max 3 tellende utslag på runden. Glade tilrop og tilfredse Yess!! kunne høres rundt greenene underveis, så lagånden var åpenbart god!

Premieutdeling på terrassen i vakkert kveldslys i juni er alltid herlig. Det vanket premie til de to beste lagene. Disse lagene hadde samme sluttresultat, +4, men vinnerlaget spilte de siste hullene bedre enn laget som da kom på 2. plass. Ekstra moro var det å dele ut førstepremien til et mor-datter-lag:
  • Vinnere ble Kathrine og Johanne Nielsen, sammen med  Elisabeth og Fride Engum Hool
  • 2. plassen gikk til Marianne Nordli, Monica Blichfeldt, Anni Sanderhof og Hilde Hellenes.
Vi gratulerer vinnerne, og applauderer alle lagene for innsatsen!

RIKTIG GOD SOMMER TIL DERE ALLE!
Og velkommen tilbake til en flott høstsesong: Første tirdagsturnering etter ferien blir 10. august. Påmelding er åpnet i golfbox.

Hilsen Damekomiteen