Damer

Herlig lag-ånd i tirsdagsturneringen 25. august!

Etter en strabasiøs uke for noen, med bruttoslag 9 hull i tirsdagsturneringen den 18.8. og 2 x18 hull brutto i klubbmesterskapet, inviterte damekomiteen til en roligere tirsdag med lagkonkurranse mellom flightene, altså 4 (3) på hvert lag. 8 lag stilte til start, og scoren ble god: Vinnerlaget, som bestod av Langmyhr / Wollan / Brynildsen / Engum Hool, gikk over målstreken med sterke -7. På premiert 2. plass kom Bernt / Nordli / Pettersen / Hellenes med solide -5. Vi gratulerer! Resultatlisten følger HER.

Det var en strålende kveld med både regnbue og sol, og stemningen var høy på terrassen etterpå. Og meldingen fra damene var klar: Lag-konkurranse er moro, det gjør oss mer sammensveiset - og vi kan gjerne gjøre det oftere. Damekomiteen har notert seg dette :)

For de som evt. etterlyser rapport fra turneringene våre tidligere i august, er de publisert i et eget nyhetsoppslag  tidligere i august, under NYHETER, og kan leses HER.