Damer

Hei alle jenter og damer i Grini Golfklubb

Da er vi snart i gang med en ny flott golfsesong på Grini!

Vi gleder oss til å se kjente og kjære fjes, men nye ansikter er også hjertelig velkommen!

I løpet av vinteren har det blitt gjort investeringer i bane og øvrige fasiliteter. Vi skal få ny pitching green med ekte gress, det blir tilgang på toaletter inne i klubbhuset, vi får nye ansvarlige for Proshopen og det har skjedd en oppgradering av driving rangen.

Banen åpner forhåpentligvis tildig i mai og vil de første 14 dagene bare være åpen for medlemmer, men ikke åpen for turneringer.

Første dameturnering blir tirsdag 24. mai. Spillformen er Texas Scramble, en uhøytidelig turnering der vi spiller på lag, og med mulighet for å bli litt bedre kjent. Vi oppfordrer kvinnelige medlemmer som ikke er aktive i damegruppen til å bli med. Alle aldre er velkommen! Ta gjerne kontakt med en av oss i damekomiteen hvis det er noe du lurer på.

18 juni har klubben eksistert i 20 år og dette feires med en jubileumsturnering søndag 19. juni.

Andre datoer som det er viktig å merke seg, er Naboturneringen tirsdag 28. juni. Dette er en dameturnering der vi konkurrerer mot golfentusiaster fra naboklubbene Bærum GK, Haga GK og Oslo GK. I år er det Grini GK som er arrangør, og vi håper derfor at så mange som mulig setter av dagen og bidrar til at vi fremstår som den trivelige og aktive damegruppen vi er!

Men dere:
- tirsdag 10. mai kl. 19 inviterer vi til informasjonsmøte/kick off i klubbhuset. Her vil vi presentere turneringsprogrammet (blir lagt ut 1. mai), si litt om rutiner knyttet registrering av score i (Gobex kortene er avsluttet) og proshopen mm.

Inviter gjerne med nye medlemmer, eller hjelp oss med å spre informasjon om dette møtet.

Vi gleder oss til å se dere! Er det noe, så ta kontakt.

Damekomiteen

Elisabeth Engum Hool  elisabeth_engum_hool@msn.com