De blå tusters kveld!

Denne tirsdagen spilte 19 damer netto slagturnering fra utslag 23: Det vil si fra de blå tustene langt der framme på hver fairway.  Noen av oss trodde nok at det ville  holde med noen få slag for å få ballen i koppen, men noen av oss ble nok overrasket og/eller avslørt: dette ble en nærspillsturnering, og har man ikke kontroll på nærspillet er spill fra tee 23 ganske vanskelig!!

Men noen klarte brasene  på suverent vis, for det rant inn meldinger om både fugler og ørner på diverse hull wink
Det var 9 spillere i klasse A (opp til 24.9 i hc), og dagens vinner ble Kerstin Wollan (-5)
Det var 10 spillere i klasse B (fra 25.0 i hc), og dagens vinner ble Lisbeth Mysen (-3)
Vi gratulerer! Resultatlisten finner du her.

Også denne tirsdagen var været varmt og lyset vakkert, men mørket kommer fortere på oss for hver tirsdag. Nå har vi bare to tirsdagturneringer igjen, 25.9. og 2.10.

TORSDAG 11. oktober kl 18-20 blir det avslutning uten golf for de 52 damene som har deltatt på minst en tirsdagsturnering. Invitasjon til tirsdagsgolferne kommer.
- Da blir det premieutdeling for årets matchplay og 2x Order of Merit, og vi oppsummerer årets sesong. Ris og ros og gode ideer for neste sesong står på programmet. Damekomiteen takker av tre av sine trofaste bidragsytere, og ønsker tre nye velkommen!

Minner også om at tiden er inne til å melde deg på vår felles avslutningsturnering med herrene: 18-hullsturnering lørdag den 6. oktober, med middag på klubbhuset etterpå!