Herrer

Turneringer 2018

Srixon

Herreturneringer 2018

Nå er golfsesongen rett rundt hjørnet og terminlisten for herreturneringene er klar. Vi har gjort noen små endringer i turneringsformene.

I år vil vi være noe strengere med påmeldingsfristen. Dette for å lette arbeidet med å sette opp flightene. For å være helt sikker på å bli med må en melde seg på i Golfbox, før fristen går ut kl. 19:00 mandagen før turneringen. Får en ikke logget seg på Golfbox kan mail sendes til turneringsansvarlig

Etteranmelding vil kun være mulig hvis det etter turneringen er trukket, er ledig plass i noen av flightene allerede satt opp. Da gjelder første mann til mølla. Send da mail eller melding til turneringsansvarlig senest tirsdag kveld.

Vi minner alle på om at de må registrere seg senest 30 minutter før sitt utslag. Alle bør registrere seg før en starter å varme opp før runden. Dette for at medlemmene i herrekomitéen som står for registeringen av de siste startene også skal få tid til å varme opp før runden.

Vel møtt til ny golfsesong.

Hilsen Herrekomitéen