Banen

Grini GK åpner banen for spill tirsdag 14. april

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 2. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ta frem golfsettet, nå starter golfsesongen

Og da er vi endelig (snart) i gang smiley

Vi åpner med de retningslinjer som spesifisert i vedlegget fra Norges Golfforbund under. Sett deg godt inn i disse før du går ut på banen.
Det viktigste nå er at alle våre medlemmer og gjester skal få kommet seg ut i den friske luften og få drevet med den fantastiske idretten vår.

Range og chippinggreeen åpnes også samtidig.

Forholdene på banen er bra, men vi kommer for sikkerhetsskyld til å holde green 3 og 9 stengt de første ukene, slik at vi her vil bruke vintergreener. Resten av greenene, samt tee'er blir som vanlig.
Om været skulle endre seg drastisk den neste tiden, så vil vi naturlig nok være nødt for å tilpasse mulighetene for spill deretter.

Enn så lenge, så skal heller ikke øvrige samlinger, turneringer og/el. faste gruppe- og komitédager gjennomføres.
Ny informasjon vil bli sendt ut med en gang dette endrer seg.

Vi minner for orden skyld om at både gjester og medlemmer må ha betalt årsavgiften i hjemmeklubben før de kan gå ut på banen.

Booking
Medlemmer kan booke 6 dager før ønsket spilletid
Gjester kan booke 3 dager før ønsket spilletid
Sponsorer har egne avtaler

Ny publisering med oppdaterte retningslinjer kommer til å bli lagt ut før 14. april, så følg med.

Velkommen til en ny sesong hos Grini Golfklubb!