Damer

Damekomitéen 2019 er godt i gang!

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 21. februar 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Damekomiteen har tre nye medlemmer i år: I høst takket vi av Hedda, Anni og Helga, og nå er Hanne Svagård, Kirsti Braathen og Inger Wiig i gang, sammen med Ann-Mari Strand, Brita Holth-Larsen og Trine Grønn. Dette blir bra!

Vi har nå hatt to møter med planlegging av sesongen,  og vi lover dere mange turneringer og mye moro! Oversikt over både tirsdagsturneringene og klubbturneringene kommer på Grinis nettsider om kort tid.  Vi gleder oss veldig til banen dukker fram av snøen og Jonathan &co gir grønt lys for sesongstart. Er vi heldige, blir det før 1.mai - men det kan også bli senere: værgudene bestemmer...

Noen datoer  å merke seg for damegruppen:
*tirsdag 12. mars: tirsdagstreff som vanlig i klubbhuset fra kl 17, men da med kurs om de nye golfreglene 2019 ved Petter fra kl 18.  Det er begrenset med plass. Det er 26 påmeldte så langt og plass til noen flere. Vil du melde deg på, så send beskjed til Trine, 91612112 eller gronntrine@gmail.com

* tirsdag 30. april: kickoff for damegruppen. Er putting-green åpen, legger vi inn en puttekonkurranse i tillegg til sosialt samvær i klubbhuset med informasjon om årets sesong og nyheter fra klubben, proshop og kafé.

* Sverige-tur 3.-5. mai: Ann-Mari Strand og Hanne Svagård i damekomiteen planlegger golfpakketur til Strømstad med spill lørdag og søndag inkludert. Invitasjon med priser og praktisk informasjon legges ut på nettsiden til damegruppen i begynnelsen av mars. Det er begrenset antall plasser, så først til mølla gjelder :)

Og HUSK: Golfkaféen i klubbhuset er åpen hele vinteren, og bordene står nydelig dekket til dem som vil stoppe og nyte den gode maten der. Eller du bestiller fra en rikholdig take away meny og henter selv, eller få maten kjørt hjem til deg: Kayse og hans team leverer! Se https://grinigolfklubb.no/cafe-proshop/meny-take-away. For bestilling ring 90278761

Nyt ettervinteren, tren på sving&svikt på ski eller på beina, snurr rundt din egen akse på kjøkkengulvet - og før du vet ordet av det er du klar for en ny Grini-sesong!

Hilsen damekomitéen
v/Trine