Damer

Dameturneringene 2020 i gang! Myk start tirsdag 5.5.

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 29. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi starter sesongen med en parturnering uten deltakeravgift: Vi ønsker kun å feire at vi igjen kan nyte den flotte banen vår i sosialt og sportslig lag. Så meld dere på!

Turneringene vil bli gjennomført i henhold til gjeldende smittevernregler fra myndighetene og NGF, supplert med lokale regler for Grini golfklubb: disse finner dere på Grinis nettside under Turneringer, eller HER

Inntil videre vil vi ikke kunne samles i klubbhuset etter turneringene til sosialt samvær med premieutdeling, men damekomiteen vil legge opp til rutiner for innsamling av scorekort og registrering av resultater etter hver tirsdag framover. Og vi vil planlegge for en skikkelig feiring og premiering av både små og store seiere så snart situasjonen åpner for det - noe vi vel antar ikke blir før over sommeren...

Men nå gleder vi oss over at tirsdagsturneringene er i gang igjen, så meld dere på!
PÅMELDINGSFRISTEN ER INNEN KL 18 SØNDAG FØR TIRSDAG, denne gangen dermed søndag 3.5. kl 18.
Det er også åpnet for påmelding til alle tirsdagsturneringer ut juni.

OG: Minner om invitasjon til å melde seg på til gruppespill i matchplay gjennom sesongen - dette er skikkelig moro, dersom du liker å spille om seier hull for hull mot en hyggelig motspiller ;)

Nytt i år:
deltakeravgift kr 80,- for vanlige tirsdagsturneringer
- alle vår-turneringene starter kl 18, derfor ikke anledning til å legge inn bestilling om sen start