Damer

Før og etter din tirsdagsturnering på Grini

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 16. august 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Damekomiteen er opptatt av at alle skal få en god opplevelse av det å være med på tirsdagsturneringene gjennom hele sesongen. Da er informasjon viktig - og det er også mat og drikke! Her følger noen tips om hva du selv kan gjøre før og etter turneringen for å få en bra tirsdag på Grini. Du har nok hørt det meste av det vi tar opp her, men for noen er dette nyheter, og for andre kan det være en nyttig påminnelse

TIRSDAGSMAT
  • Kayse, som driver vår herlige golfcafe,  vil gjerne at alle skal kunne få varm mat enten før eller etter turneringen på tirsdager.
    • FØR: Kommer du i god tid før, holder det å bestille mat når du kommer. Men tror du at tiden blir knapp, kan du ringe inn bestilling på forhånd, og maten står klar til deg når du kommer.
    • ETTER: Kjøkkenet er åpent til kl 20, så starter du tidlig vil du ha tid til å bestille mat etter innkomst. Men slår du ut sent pg kommer inn like før eller etter kl 20, er trikset å forhåndsbestille mat fra takeaway-menyen: da står den klar til deg når du kommer inn.
    • Sjekk menyen på nettet (lenke til siden er her), og ring inn din bestilling i tide.
INFORMASJONSKANALER
  • Vi har vår egen nettside kalt Damer, i menyen inne på grinigolfklubb.no. Her legger vi ut et kort referat og bilde etter hver tirsdagsturnerning, og her ligger også kontaktinformsjon og annen informasjon dere kan trenge.  Disse referatene mm kommer det IKKE varsel om på epost til hver av dere: det er det kun publisering av NYHETER som gjør. Så vil du se hva vi skriver hver uke må du gå inn på hjemmesiden vår i en ledig stund. Håper det er hyggelig lesing :)
  • For at dere skal få et varsel om at det er publisert en NYHET fra Damekomiteen, må du ha registrert deg i brukerregisteret til Grini GK. Det står en oppfordring til dette på hovedsiden på grinigolfklubb.no: Er du medlem? Husk å registrere deg i brukerregisteret! KLIKK HERNår du registrerer deg, husk å krysse av for at du vil få beskjed om nyheter fra Damekomiteen.
HØST OG PÅMELDING
  • Høstmørket gjør at vi nå må starte turneringene tidligere.  Ut august starter vi kl 16.30, fra september kl 16.00. For å få med dem som er i jobb selv om vi starter tidligere, ber vi om at man ikke ber om sen starttid uten veldig god grunn.
  • Påmelding i golfbox må skje før lørdag kl 12 til kommende tirsdag, altså et døgn tidligere enn før. Men alle turneringer er åpne for påmelding, så tipset er å ta noen minutter til å melde dere på alle, og så heller huske å melde dere av hvis noe skjer.
KOM OG BLI MED!
Tirsdag var vi 36 spillere i tirsdagsturnerningen! Vi håper trenden fortsetter, og vi har plass til 40 noen tirsdager til - før vi må redusere til 36 pga mørket. Så meld dere på tidlig - først til mølla gjelder! Velkommen  smiley