Innspurten på damegruppens turneringssesong!

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 25. september 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vakker høst rundt golfglade tirsdagsdamer på Grini idag, og fortsatt varmer solen. Men kveldsmørket siger på stadig tidligere, så nå runder vi av sesongen

Her er oversikt over hva vi kan delta på i innspurten av årets sesong:
  • Søndag 30. september inviterer Grinis turnerningskomité alle til å runde av sesongen med å delta i den tradisjonelle Flaggturneringen: hvem klarer å tøye  bruken av sitt antall tildelte slag lengst? hvor mange hull har du klart før du må sette ned flagget ditt? surprise
    Påmelding  innen 28.september kl 16 i golfbox  her.

• Damegruppen har to tellende turneringer igjen:
    Tirsdag 2.10.: Siste sjanse til å spille 9-hulls tirsdagsturnering.
    Påmelding innen lørdag 29.9. her.
    Lørdag 6.10: Avslutningsturnering sammen med herregruppen!  En 18-hullsturnering som avsluttes med premieutdeling og middag arrangert av Kayse i klubbhuset.
    Påmeldingsfrist 4.10.  her.
♦Nysgjerrig på hvem som konkurrerer om å vinne denne sesongens sammenlagtseier og electic-konkurranse blant damene? Status blir oppdatert etter hver tellende konkurranse, og du finner den bak fanen Orders of merit på menylinjen når du er logget inn i golfbox.

Og: Damekomiteen vil snart sende ut invitasjon til alle de 52  damene som har deltatt i en eller flere tirsdagsturneringer i år, til en hyggelig avslutning i klubbhuset torsdag 11. oktober kl 18-20, uten golfkøller.  Da deler vi erfaringer med årest sesong, og samler ideer om hva som kan gjøres bedre neste år. Så har vi premieutdeling for årets vinnere av matchplay, vinnere sammenlagt over alle tellende dameturneringer, og vinner av eclectic.