Damer

Kickoff for damegruppen tirsdag 30. april

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 13. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Damekomiteen inviterer gamle og nye tirsdagsdamer til oppstart av sesongen 2019

Program tirsdag 30. april kl. 17.30 – 20 :
17.30: Vi starter med å leke oss litt, og inviterer til en enkel puttekonkurranse, gitt at været er med oss. TA MED egen putter og en merket ball!

18.00: Vi samles i klubbhuset der damekomiteen spanderer kaffe og kake, laget og servert av Kayse.
  • leder av damekomiteen, Trine Grønn, ønsker velkommen og gir litt informasjon om klubben og damegruppens planer for sesongen. Vi vil invitere til samtale om hva som oppleves viktig for trivsel og aktivitet gjennom en lang sesong. Gode innspill tas med i det videre arbeidet. Ett tema røper vi allerede her: i år ønsker vi å få rekruttert minst 32 deltakere til vår interne cup som går over hele sesongen: matchplay er ren moro – og passer for alle!
  • proshop-ansvarlig, Petter Skydsrud, og damekomiteens Ann-Mari Strand viser et utvalg av utstyr og klær fra proshopen
  • Kayse sier litt om sine tilbud og planer for fortsatt kafé- og takeawaydrift i Grini GKs lokaler
  • Grini kiropraktikk og helse er sponsor i Grini GK, og vil gjerne få anledning til å presentere seg og sine tjenester for medlemmene.
  • Åpen post
Vi må vite hvor mange vi blir den 30.4., for det er begrenset med plass i klubblokalet.
PÅMELDING per epost er  HELT nødvendig – og først til mølla gjelder!

Meld dere på per epost til Ann-Mari Strand: annmaristrand@online.no
innen ONSDAG 24. APRIL kl 21.

VELKOMMEN!
Vennlig hilsen oss i damekomitéen:
Trine, Ann-Mari, Brita, Hanne, Kirsti og Inger