Match play endelig opp og avgjort for damene!

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 29. september 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kampen om pallplassene i årets match play ble utkjempet over 18 hull lørdag 28.9. i øsende regn og vann i strie strømmer alle veier. Vi gratulerer Inger Edvinsen med seieren!

Tolv damer tok utfordringen og ble med i årets match play.  I første runde deltok åtte av de tolv. De fire vinnerne av første runde møtte så fire seedete spillere i andre runde.  Etter at disse fire kampene var spilt, var det fire igjen i kampen om de tre gjeveste plassene: Lørdag 29. september spilte Lise Norgren og Inger Edvinsen om gull og sølv, mens Liv Bjørg Dyreng og Grete Cecilie Danielsen kjempet om bronsen eller "den sure fjerdeplassen".
Vi kan da gratulere Inger som klar vinner av årets match play, og Lise med en fin andreplass. Liv og Grete kjempet jevnt lenge, men Grete trakk lengste strå og avgjorde på hull 17. Vi gratulerer!

En seig heiagjeng fulgte dem tett over 18 hull, og kan rapportere at humøret var på topp og rullen ikke-eksisterende...
Neste år håper vi mange flere vil melde seg på match play - dette er enkel moro, og den varer hele sesongen!

Husk å melde dere på siste tellende dame- og herreturnering over 18 hull, lørdag 5.10. Premieutdelingen etter den turneringen vil også handle om hvem som har beste sammenlagtresultat over hele sesongen (OoM).