Damer

Pink Cup 3. juni: Vårens vakreste eventyr på Grini GK?

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 28. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

HERRER, DAMER, SENIORER, JUNIORER, uansett hcp-nivå: ALLE er ønsket til Pink Cup 2018 på Grini søndag 3. juni. Da har du muligheten til både å få en flott dag på golfbanen, og å støtte en god sak!

PINK CUP er en årlig veldedighetsturnering over hele golf-Norge til inntekt for brystkreftsaken.
Alle klubbens spillergrupper vil finne en turnering som passer for dem på Grini søndag 3. juni:
* Klasse A: 18 hull, Stableford, hcp +8 - 22,0
* Klasse B: 18 hull, Stableford hcp 22,1 - 36,0
* Klasse C: 9 hull, Stableford, for alle med hcp over 36,0, og for dem som kun vil gå  9 hull.

Startavgiften er 250 kroner for alle, og den går uavkortet til kreftsaken.
For greenfee-spillere er det redusert greenfee: kr 200 for 9 hull, og kr 380 for 18 hull.
MELD DEG PÅ I GOLFBOX nå, PÅMELDINGSFRIST  TORSDAG 31. MAI kl 23, og spre gjerne invitasjonen til venner og kjente med golfkøller.

Flotte gaver, gitt av bedrifter og personer som ønsker å støtte en god sak, vil bli delt ut som premier til de beste i hver klasse.
Noen av gavene blir lagt ut til auksjon, så her gjelder det å være i posisjon til å gi gode bud! Selvsagt blir det også loddsalg med fine gevinster.

ALL inntekt vi sammen genererer den 3. juni går uavkortet til kreftsaken.
Bryster gir liv - og bryster tar liv.. Derfor angår dette oss alle!

Det blir premieutdeling, auksjoner og loddsalg ved klubbhuset etter endt turnering, og Grini Golf café har mye godt å by på.
Så nå vet du hvor du må være søndag 3. juni!

Se vedlegget for mer informasjon, og følg også med på nettsiden fram mot 3. juni.
Velkommen!