Damer

Sverige-tur for damene 3.-5. mai

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 3. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Våren er i anmarsj, og hva er da bedre enn å planlegge en hyggelig golftur til Sverige? Først til mølla-prinsippet gjelder!!

I år har vi valgt å legge turen til Scandic Laholmen  i Strømstad fra fredag 3. mai til søndag 5. mai.
Vi spiller på Mjölkeröds Golf Club lørdag 4. mai, og på Strømstad golfklubb søndag 5. mai.
- Om noen vil spille en bane på vei ned til Strømstad fredag, er dette noe dere arrangerer selv, helt uavhengig av det opplegget som presenteres her.

Vi har fått bekreftet 12 enkeltrom og 4 dobbeltrom, altså kan vi bli totalt 20 deltakere.
Pris:   * SEK 4290,-  per person i enkeltrom.
             * SEK 3390,-  per person i dobbeltrom .

Prisen inkluderer:  2 frokoster (meget bra buffet), 2 -treretters middager, 2 greenfee samt hotell rom som beskrevet. Middag fredag og lørdag har vi satt til kl 19.30.
Tillegg:
*Vinpakke til middag: SEK 295,- (3 enheter per person.)
*Parkering: SEK 110,- pr. natt. Det vil være lurt å avtale kjøring flere sammen, da de har få parkeringsplasser.

Om man ønsker oppgradering av rommet  for helgen, er følgende mulig - da med tillegg i pris per natt  som angitt her:
Rom med havsutsikt: + SEK 200,-
Rom med havsutsikt og balkong: + SEK 400,-
Junior suite med havsutsikt og balkong: + SEK 850,-
Suite i 2 etasjer med havsutsikt og balkong: + SEK 1500,-

OM PÅMELDING: Om du/dere ønsker å bli med på dette, gjelder det å bestemme seg fort. 20 plasser er alt vi har.
Da gjør du følgende: Send Ann-Mari Strand en epost så fort som mulig, og da med følgende opplysninger:
1. fornavn og etternavn, ditt medlemsnummer i Grini GK og ditt spillehandicap
2. ønsket romtype, evt hvem du vil dele rom med, om du ønsker dobbeltrom

Påmeldingsinformasjon i følge pkt 1 og 2 over, sendes på epost til annmaristrand@online.no.

Lurer dere på noe angående turen eller påmeldingen, ta da kontakt med Ann-Mari.

Dette gleder vi oss til!!
Med golfklem fra
?????
Ann-Mari Strand, på vegne av Damekomiteen.