UTSATT til 8.1.19 - tirsdagstreffen for Grini-damer

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 8. desember 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

På grunn av et lukket arrangement i klubblokalene tirsdag 11. desember, kan ikke Grete og Ruth ha den første tirsdagstreffen tirsdag 11.12., slik de tidligere har invitert til. Men tirsdag 8. januar er de klar!

Vi beklager til dem som hadde tenkt seg til et hyggelig treff  i kafeen tirsdag 11. desember. Samtidig er vi glad for at Kayse og hans team får oppdrag med catering og selskaper gjennom vinteren, for det bidrar til at Grini Golf Café består - og det er viktig for miljøet i Grini golfklubb framover!

Vi håper da at dere  som ønsker å være med på tirsdagstreff i kaféen, setter av tirsdag 8. januar i stedet: da vil vi være der, og Kayse vil ønske oss velkommen!

Vi kommer også til å lage en egen tirdagsgruppe på facebook (FB) der vi kan få litt oversikt over hvem som er interessert i å møtes på tirsdagene i vinter. Vi er klar over at ikke alle er på FB eller ønsker å være der, men for dem som er der, vil det være en bedre kanal for informasjon enn nyhetsoppslag som dette.

Vi benytter anledningen til å ønske dere alle en riktig god førjulstid og en fredelig jul, så ses vi i det nye året!
Hilsen Ruth og Grete