Herrer - Gruppen for alle herrespillere fra 20 år og til 99 år.

Matchplay Herrer 2021

Av: Stein S. Hovden  |  Publisert: 5. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå er gruppeoppsettet klart.

Matchplay Herrer 2021.

Da er årets turnering fulltegnet med 40 spillere. Selv om vi i år økte med åtte ekstra spillere, har vi hele syv stykker på ventelisten. Hvis det skulle være noen som ikke kan delta allikevel gi rask beskjed, slik at en eller flere av reservene kan steppe inn.

Betaling:
Betaling foregår via VIPPS til Bent på 905 60 483 (Husk å skrive inn informasjon angående navn,  medlems nummer og Matchplay 2021.). Fristen for betaling er lik som påmeldingsfristen.
Påmeldingen er først endelig når betaling av påmeldingsavgiften er innbetalt.
Påmeldingsavgift er på kr. 200,-.

Gruppeoppsett:
Vi har satt opp de forskjellige gruppene ut fra rangeringen av handikap. Gruppeoppsettet ligger under Herrer – Turneringer - Matchplay på hjemmesiden.
Her ligger også kontaktlisten for spillerne.
Det er nå bare å avtale matchene internt og starte spillingen.

Resultatene:
Resultat av matchen skal sendes inn via SMS eller e-post til Kevin og Stein. På grunn av Corona smitten vil det kun være elektronisk oppdatering i år.