Herrer - Gruppen for alle herrespillere fra 20 år og til 99 år.

Grini Ryder Cup Invitational

Av: Stein S. Hovden  |  Publisert: 9. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Dame- og Herrekomitéen ønsker å gjøre noe mer ut av årets finalespill i årets matchplay turnering. Vi vil i den anledningen prøve å arrangere en liten intern kamp mellom damene og herrene.

Hei.

Du er herved invitert til å være del av en spesiell spilleopplevelse på Grini GK lørdag 25. september:

Finalespillet vil foregå lørdag 25. september 2021.

Vi har derfor tatt en gjennomgang av herrespillerne som deltar jevnlig på onsdagene.

På grunn av en del frafall vil vi tilby andre herrespillere i klubben også å delta på denne turneringen.

Det er ingen deltakeravgift, men man skal stille opp å ta imot finale spillerne etter deres runde.  Disse kommer inn ca. 20 min etter siste flight kommer inn.

Det er 3-4  2 ledige plasser pr. i dag (10. september 2021).  Vi tar "First come, first served". Så her er det bare å medle seg på for å komme med på Herrelaget.

Denne helgen er det Ryder Cup så vi tenkte litt på å kjøre en liten Ryder Cup mellom herrene og damene.

Turneringsform for Grini Ryder Invitational :
Vi har sett for oss at vi lager to lag av 12 spillere som spiller match mot hverandre.

Forslag til oppsett i Grini Ryder Invitational: at vi spiller gutta (USA) mot jentene (Europa).

Forslag til turneringsform er:
Hvis vi setter opp to damer og to herrer i hver flight.
Vi tenker at man spiller fourball første 9 hull, og singel-matcher siste 9 hull.
Får da spilt to matcher over 2x9 hull.
Vinner man får laget 1 poeng. Deling gir 1/2 poeng til laget.

Vi håper at dere også vil bli med på dette.

Hvis du ønsker å bli med på herrelaget gi beskjed til meg. (stein.hovden@norconsult.com) innen onsdag 22. september 2021.

Stein og Kevin.