Herrer - Gruppen for alle herrespillere fra 20 år og til 99 år.

Herrekomittén informerer

Av: Stein S. Hovden  |  Publisert: 1. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Angående oppstart og gjennomføring av årets herreturneringer.

Hei alle herrespillere i Grini GK.

Som dere vet, har vår sport opplevd en formidabel vekst av antallet spillere de siste to årene. Vi har både nasjonalt og lokalt hos Grini merket en stor pågang av nye spillere.

Vi har derfor fra ledelsen fått pålegg å legge til rette for bedre tilgjengelighet for både medlemmer og greenfeespillere på banen.
Som et forsøk for sesongen 2022 vil det bli kun arrangert herreturneringer på onsdagene annenhver onsdag. Vi håper selvfølgelig at dette vil være en løsning som herrespillerne blir fornøyd med. Selv om vi er en liten, men viktig gruppe i klubben, føler vi det er viktig å få frigitt spilletid for andre medlemmer og greenfeespillere.

Herrekomitéen håper dette tiltaket vil øke både trivselen og greenfee inntektene for klubben.

Vi håper at vi kan få arrangert den første herreturneringen i løpet av siste halvdel av mai.

Herrekomitéen