Herrer - Gruppen for alle herrespillere fra 20 år og til 99 år.

Matchplay Herrer 2018 - Påmeldingsfrist er 27. mai 2018

Av: Stein Sverre Hovden  |  Publisert: 21. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå er tiden inne for å melde seg på årets matchplayturning for alle herrespillere. Vi ønsker alle juniorer, herrer og herrer senior velkommen til årets turnering.

Gå inn på turneringer og finn Match Play herrer 2018.

Påmelding er åpen til 27. mai 2017 klokken 18.00. Oppsett vil være klart 29. mai 2018, og de som møter hverandre må ta kontakt, og sørge for at matchene er ferdig innen fristene som står på påmeldingssiden.

Den spilleren med høyest handikap har ansvaret for å arrangere matchen, men begge spillerne må være aktive for å finne en aktuell spille dato.

Ta gjerne kontakt med andre som skal møte hverandre, og avtal spilletidspunkt, slik at det fylles opp en flight. Da slipper man å spille med utenforstående som ikke har noe forhold til match play.

Finale og bronsefinale avvikles helgen 29/9- 30/9, og premieutdeling vil skje etter avslutningsturneringen lørdag 6. oktober 2018.

Påmeldingsavgiften er kr 200,00 og betales til konto 1210 37 32725.

Vi håper at mange vil melde seg på denne morsomme og spennende turneringsformen, hvor vinneren er den som vinner flest hull i løpet av en 18 hulls runde.

Så, gamle og nye match play spillere, MELD DERE PÅ!!!

Herrekomiteen