Årsmøte gjennomført

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 17. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årsmøtet ble avholdt på klubbhuset 16. mars med totalt 43 stemmeberettigede

Endelig et fysisk Årsmøte igjen smiley

Daglig leder, Erik Holmen, ønsket alle fremmøtte velkommen og gikk igjennom året 2021 og planer for 2022. Det var stor entusiasme i salen med mange spørsmål og høyt engasjement.
Generelt er det meste positivt om dagen. Vi har god økonomi, ventelister for medlemskap og våre medlemmer er godt fornøyd med klubben og det arbeidet som gjøres.
Samtidig har vi nå eksistert i 20 år og må gjøre flere store investeringer for å imøtekomme de neste 20 år. Og for å nå vår visjon om å bli oppfattet som den triveligste og mest attraktive 9-hulls banen i landet, må det kontinuerlig investeres i bane og øvrige fasiliteter.

Etter en times formøte, ønsket Styreleder, Thorbjørn Gjerde, forsamlingen velkommen til selve Årsmøtet. Det var total 43 stemmeberettigede, nøyaktig det samme som i 2021.
Det var ingen innmeldte saker og samtlige av styrets forslag ble enstemmig vedtatt.

Grete Danielsen ble valgt som ny nestleder i Styret. Arnt Christian Laache ble valgt inn i Styret som medlem og Inger Wiig ble valgt inn som varamedlem.
Lisbeth Mysen ble valgt inn som varamedlem i Kontrollutvalget.

Avslutningsvis takket Styreleder avtroppende nestleder Gro Hustoft, styremedlem Inge Trandum og medlem av Kontrollutvalget Sidsel-Line Nyquist Langmyhr for innsatsen.

Takk igjen til dirigent Einar Lohne, som nok en gang ledet Årsmøte med stødig hånd.

Se vedlagt Årsmøteprotokoll for øvrige detaljer.

Velkommen til ny sesong wink