Herregruppen’s intro turnering 2021.

Av: Stein S. Hovden  |  Publisert: 14. juni 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Herregruppen vil invitere alle herrespillere i Grini GK til en par turnering onsdag 23. juni 2021.

Dette for å introdusere nye og eksisterende medlemmer til Herregruppens faste turneringer på onsdager. Herregruppen består av spillere på alle nivåer i golf spillet. Vi har spilleren som er scratch spillere til litt erfarne (hcp +30) som deltar jevnlig i våre turneringer.

Vi vil spille Texas scrambler med to manns lag. Vi vil sette sammen par bestående av et nytt medlem og et eksisterende medlem. Vi spiller over 9 hull.

Dette er en sosial og fin turneringsform, som vi håper at kan appellere til mange herrespillere i klubben.
I denne intro turneringen ønsker vi spesielt å introdusere oss til spillere som er relativt nye i golfspillet. Så hvis du har over 36 i handikap ikke hver redd for å melde deg på.
For mer informasjon og påmelding går inn HER

Herrekomittéen.