Klubbtreninger for høsten er satt opp

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 11. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Bli en bedre golfer med rett treningsgrunnlag og fokus

2021 byr fortsatt på muligheten til å bli en bedre golfer wink

Grini Golf Academy har nå satt opp deler av høstprogrammet og tilbyr instruksjon for spillere på alle nivåer og legger til rette  for et godt mestrings- og utviklingsmiljø for alle medlemmer.

MEDLEMSTRENING
Passer for deg som ønsker å trene på faste tider i en mindre gruppe med fokus på øvelser for god trening (kun for medlemmer). Treningen består av 6x50min økter som er lagt opp til å dekke alle deler av spillet og er tilpasset nivået på gruppen med to hovedmål:
1. Motivere til mer egentrening
2. Skape et grunnlag for å spille bedre på banen

Pris 1.500,- (pr pers), 6 * 50 minutter.

Sjekk HER for grupper, beskrivelse og påmelding

TEMATRENING
Tematreninger er økter på 2t som settes opp på varierte tidspunkter gjennom sesongen. Dette passer deg som ønsker øvelser og tilbakemelding på en spesifikk del av spillet som putting, nærspill eller sving. Denne treningen er åpen for alle, så medlemmer kan derfor ta med seg venner eller familie. Det er også mulig å sette opp et eget kurs for venner, familie eller kollegaer.
Pris 500,- (pr pers), 2 timer.

Sjekk HER for grupper, beskrivelse og påmelding

NYBEGYNNERTRENING
Dette er et tilbud for deg som er ny innen golfsporten (hcp 54) og nettopp blitt medlem i Grini Golfklubb, samt føler behovet for litt ekstra og  jevnlig trening .
Det blir ukentlig treninger med instruktører (Trener 1 og el. Pro) hver mandag kl. 19:00 - 20:00.
Gratis (pr pers), 1 time.

Sjekk HER for påmelding

JUNIOR

Sjekk våre egne sider for junior HER

PROTIMER
Protimer er individuell instruksjon som passer for alle! Du får et tilpasset treningsopplegg  som er lagt opp etter dine mål og tiden du har til trening og spill. På denne måten gir du deg selv den beste muligheten til å bli en bedre spiller ved å utvikle spilleforståelse, strategi, teknikk og ferdigheter med individuell oppfølging. Gleder oss til å samarbeide med deg for å nå dine mål!

25 min 450,-   1 pers
50 min 900,-   1-2 pers
5 hull banespill 1350,- 1,5t 1-2 pers NB: Du må selv bestille starttid.
9 hull banespill 2250,- 2,5t 1-3 pers NB: Du må selv bestille starttid.
Medlemspakke 3500,- 5x50 min 1 pers TrackMan inkl. (kan brukes på banespill) 1.000,- rabatt
Bestilling av protime gjør du på din egen Golfbox side under "Leksjon".

Se egen sider for ELITE

enlightened Velkommen til Grini Golf Academy enlightened