Medlemstrening på ToppGolf ut hele vintersesongen

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 14. desember 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nye kurs er lagt ut. Den perfekte Julegave til deg selv!

Vi fortsetter med suksessen fra i høst og har satt opp nye treninger for våre medlemmer ut vinterseongen smiley

Det er begrenset med plasser og Første mann til mølla-prinsippet gjelder.

Avtale med ToppGolf for medlemstreninger - hold svingen og kroppen vedlike
Vi har inngått en avtale med ToppGolf der vi for vintersesongen tilbyr gruppetreninger i deres lokaler med våre egne trenere i alle månedene vi er stengt.

Vi disponere flere dager og tider der vi setter opp kurs for alle medlemmer fordelt på alder, kjønn og ferdighetsnivå for å effektivisere treningen best mulig.
All trening vil foregå på deres innerange som er utstyrt med 9 matter og en stor puttinggreen med plass til flere. Det vil også være mulig å booke simulatortimer (i eget regi) før/etter treninger for å få best utnyttelse av tiden og treningen.

Påmelding gjøres HER (link)

Treningene består av 9x55min økter (11x55min for Senior på dagtid)  som er lagt opp til å dekke alle deler av spillet og er tilpasset nivået på gruppen med tre hovedmål:
1. Holde kroppen og svingen vedlike i vinteren
2. Motivere til mer egentrening
2. Skape et grunnlag for å spille bedre på banen til sommeren

Pris: 1.590,- (pr pers for totalt 9 økter)
Pris: 1.890,- (pr pers for totalt 11 økter - Senior på dagtid)

Kurs for Juniorer er lagt ut og all påmelding gjøres igjennom Spond som med tidligere kurs.

Protimer i våre egne lokaler i Klubbhuset
Jørn og Thomas er klare til å ta deg i mot! Booking igjennom GolfBox.

Både Grini GK og Toppgolf følger de til en hver tids rettningslinjer og påbud satt av myndighetene.
Vi gjør oppmerksom på at det kan komme endringer i smitteverntiltak på kort varsel, og oppfordrer alle besøkende til å følge med på de gjeldende reglene. Skulle det bli endringer i kursoppsettet vil vi kompensere eventuelt uteblitt trening med nye kurs eller refusjon.

yes Velkommen yes