Ny samarbeidspartner for Grini Golfklubb

Av: Camilla Bøhm  |  Publisert: 31. juli 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lyst på ny bil? Vi har gleden av å presentere vår nye samarbeidspartner, Motorpool Handel AS. De er en av få merkeforhandlere av Jaguar og Land Rover/Range Rover.

Motorpool har siden 1988 dyrket lidenskapen for førsteklasses mekanikk, innovativ teknologi og grensesprengende design.

Hos Motorpool er de stolte av de setter kundene i fokus. Deres erfarne konsulenter har evnen til å finne den bilmodellen som er riktig for deg, samt at deres sertifiserte og dyktige teknikere server videre din bil på best mulig måte. Du kan være trygg på at de alltid benytter originaldeler og at de alltid bestreber å utvikle seg og sine produkter i takt med markedet.

Motorpool har sertifiserte teknikere som gjennomgår kontinuerlig trening slik at servicen alltid er den beste på markedet. De har et autorisert Land Rover og Jaguar-verksted med solid kompetanse og fokus på kvalitet. De benytter kun originale deler og tilbyr også et bredt utvalg av tilleggsutstyr.

Motorpool har siden februar holdt til i nye og morderne lokaler på Billingstad. Hos Motorpool er du velkommen til å titte på både nye og brukte biler, slå av en hyggelig prat, prøvekjøre og/eller bestille en verkstedtime.

Velkommen til Motorpool Handel AS -   forhandleren av Jaguar og Land Rover i Asker og Bærum.

www.motorpool.no
Facebook: https://www.facebook.com/MotorpoolHandel/