Sommerjobb og søknadsskjema

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 1. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Sommerjobb på Norges hyggeligste golfbane?

Grini Golfklubb er på jakt etter 6 aktivitetsledere i alderen 16 - 19 år til «Aktiv Ferie 2023».

Aktiv Ferie er et prosjekt vi har hatt i løpet av sommerferien de to siste årene, og er et tilbud av og for ungdom. I løpet av Aktiv Ferie ukene, kan ungdom i alderen 11-19 år i nærmiljøet komme innom og ha det gøy med golf sammen med oss på Grini Golfklubb. I år vil Aktiv Ferie være i uke 26, 27, 31 og 32.

Om dette er noe du (...barn, barnebarn eller andre du kjenner) synes hadde vært kult å være med på som aktivitetsleder, så send inn en søknad!! wink

Vi ser etter deg som;

• Er glad i å jobbe med mennesker
  • Har evne til å jobbe både selvstendig og sammen med andre
  • Ler og smiler ofte
  • Har noe kjennskap til golf fra før
  • Er flink til å skape god dynamikk i en gruppe
  • Har erfaring som ungdomsleder, aktivitetsleder eller lignende
  • Bor i nærheten av golfklubben og kjenner til nærmiljøet
  • Ønske og mulighet om å jobbe minst 2 uker i sommerferien

Hva vi kan tilby;
  • Hyggelig arbeidsplass med gode kollegaer hvor du kan jobbe ute i solen
  • Sommerjobb i 2 uker (enten uke 26-27 eller 31-32)
  • Arbeidstid: Mandag til fredag kl. 8:30-15:30
  • Lønn: kr 4.500,- per uke
  • Arbeidskontrakt
  • Betalt opplæring som aktivitetsleder

Arbeidsoppgavene dine vil blant annet være;

• Være aktivitetsleder på Aktiv Ferie 2023
  • Ta imot og hjelpe barn og ungdom som ønsker å trene eller spille golf
  • Tilrettelegge og gjennomføre golfaktiviteter for ungdom
  • Låne ut og ta imot utstyr som ungdom ønsker å bruke
  • Yte service til deltakere på aktiv ferie, medlemmer og gjester ved behov
  • Åpne og organisere aktiviteter på treningsfeltet, range og banen ved behov
  • Hjelpe barn og ungdom som kommer på Aktiv Ferie til å få godkjent nybegynneropplæringen, slik at de kan få gratis sommermedlemskap i Grini Golfklubb og mulighet til å spille golf på alle baner i Norge

Viktig! Dersom du blir ansatt, er det obligatorisk opplæring onsdag 21. juni 15:00 til 20:00.

Hvis du synes dette høres ut som en spennende sommerjobb du tror kunne passet for deg, så send gjerne inn en søknad ved hjelp av søknadsskjemaet under. Søknaden bør inneholde en liten tekst om deg selv, hvorfor du ønsker jobben, hvorfor du tror at akkurat du vil passe som aktivitetsleder, og hvilke styrker og egenskaper du har som du tenker du vil kunne bidra med på Aktiv Ferie i 2023. Vi gleder oss til å høre fra deg!

Snakk med foresatte om denne jobbmuligheten - SØKNADSSKJEMA HER (nederst på siden i linken)

Søknadsfrist onsdag 07. juni.

Ved andre henvendelser, ta kontakt med Administrasjonen på Post@grinigolfklubb.no eller 74 999 111