Ventetiden er snart over

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 1. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det åpnes for trening og idrett, gitt at man ikke er mer enn fem personer i en gruppe, og at man til enhver tid holder to meters avstand til hverandre.

Ventetiden er endelig over for alle golfinteresserte.

I dag kom beskjeden at det åpnes for trening og idrett fra øverste hold.

- Gjennom tett samarbeid med Idrettsforbundet håper vi at vi kan få god trening for de som ønsker det, og på en betryggende måte, sier helsedirektør Bjøn Guldvog til NRK.

Vi i Grini Golfklubb jobber nå iherdig med å åpne banen så fort som mulig, slik at våre medlemmer og gjester skal ha mulighet til å besøke våre fasiliteter, med de forhåndsregler som fortsatt vil være gjeldene i dagens situasjon forøvrig.

I utgangspunktet var det planlagt å åpne banen i slutten av april, men med den vinteren vi har hatt, kvaliteten på banen per dags dato og med utsikten for været de neste 2 ukene, ser det ut til at vi muligens kan åpne litt tidligere.

Vi oppdaterer situasjonen fortløpende, og håper å komme med noe konkret informasjon de nærmeste dagene smiley