Medlem

Medlemstreningene for sesongen begynner å fylle seg opp

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 23. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fortsatt plasser igjen, men ikke vent for lenge

De to viktigste grunnene til at folk forblir i golfen, er mestring og miljø. Dette gjelder uansett alder.

Medlemstreningene som går igjennom hele sesongen er satt opp vi tilbyr instruksjon for spillere på alle nivåer og legger til rette  for et godt mestrings- og utviklingsmiljø. Målet vårt med trening er at du skal få muligheten til å trene og treffe spillere på samme alder og relativt likt ferdighetsnivå, samtidig øke kunnskapsnivået rundt golf for å ta steg videre som golfspiller.
Alle (voksne) skal ha mottatt en mail direkte for hvilken gruppe de tilhører. Juniorer egen kommunikasjon.

Vi har fortsatt ledige plasser, men det begynner raskt å fylles opp, så ikke nøl om du ønsker å ha kontinuitet i arbeidet igjennom hele sesongen.

Vi kommer også til å sette opp enkelte Nybegynnerkurs, Tematreninger og Intensivkurs fortløpende, så om du ikke får plass på Medlemstreningene, så vil vi ha et tilbud igjennom sesongen uansett!
Protimer vil som alltid kunne bookes igjennom din egen GolfBox wink

Voksen
Medlemstreningen går over 5 fellesøkter á 90min  + 1 individuell protime a 25min. Protime bookes individuelt med din pro og kan brukes ila sommersesongen 2022.
Pris: Kroner 2.295,-

Finn din gruppe - påmelding HER

Junior
Juniortreningen går hver uke i hele sesongen (ekskl. i sommer) og er fordelt mellom Satsningsgruppen (3 økter i uken), Breddegruppen (2 økter i uken) og Nybegynner/litt øvet (1 økt i uken).

Finn din gruppe - lenke videre til påmelding i SPOND her

Velkommen til trening laugh