Velkommen til årets Klubbmesterskap

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 8. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ytterligere detaljer for helgen

Da er startlisten offentliggjort og alle skal ha fått e-post med starttid og hvem en spiller sammen med. Informasjonen finnes også i Golfbox.

Til alle som har meldt seg på; Takk for engasjementet smiley Det er gledelig å se at så mange av våre medlemmer har lyst til å være med på årets største turnering!

Dessverre var det flere som ikke kom med, og er nå satt på venteliste.
Skulle det til formodning være noen påmeldte som ikke får mulighet til å delta, oppfordres det raskt til å kontakte turneringslederen, Bent Uvaag Johansen, slik at vi får kontaktet de på ventelisten så fort som mulig.

Spilleinformasjon
  • Det spilles bruttoslag i alle klasser
  • Starttid siste 9 vil være 3 timer etter starttid første 9
  • All registrering foregår i proshop før spill. Alle bes registrere seg minimum 40 min før egen starttid.
  • Vi bruker GolfBox for å registrere score. Som backup får flighten i tillegg med et scorekort hvor spillernes score noteres.
  • En person i hver ball vil få ansvaret for at alle holder tempoet de skal
  • Startkontingent á 200,- betales i proshop før første runde (Betales med kort)

Utslagssteder

Damer - 18 hull lørdag og 18 hull søndag fra tee 45.
Damer Junior - 18 hull lørdag og 18 hull søndag fra tee 45.
Herrer – 18 hull lørdag og 18 hull søndag fra tee 52.
Herrer Junior – 18 hull lørdag og 18 hull søndag fra tee 52.

Longest drive/Closest to pin
På lørdag vil det være konkurranse om longest drive og closest to pin i alle klasser.

Cut
Som tidligere blir det foretatt cut etter lørdagens spill, hvor cutgrensen settes slik at de 2/3 beste av hver klasse går videre til sluttspillet på søndag.

Bevertning
Grini Golf Café vil servere buffet fra kl. 14:30 lørdag laugh Startkontingenten dekker bevertning.

Premieutdeling
Vi kommer til å gjennomføre premieutdeling på søndagen, umiddelbart etter siste ball har kommet inn.
Estimert tid er ca. kl. 16:30.

Bilder / Filmer
Vår samarbeidspartner Attracted kommer til å ta bilder og filmer i løpet av begge dager. Om dere ikke ønsker å bli tatt bilde/film av, er det bare å informere oss og selvfølgelig hvis dere møte fotografen.

Livescore følges HER

Vennlig hilsen,