Digitalt Årsmøte 22. mars kl. 18:30

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 15. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årsmøtedokumenter oppdatert i brukerregisteret

Det er nå besluttet å gjennomføre Årsmøte (mandag 22. mars kl. 18:30) digitalt på Teams i henhold til de retningslinjene klubben har fått fra NGF/NIF.
Informasjonsmøte som var planlagt i forkant av det fysiske møte, utgår.

I forkant av årsmøte på mandagen, sendes det ut en link til Teamsmøte på e-post til hver enkelt påmeldt. Påmelding gjøres som tidligere informert igjennom GolfBox med påmeldingsfrist søndag 21. mars kl. 12:00.

Hver enkelt stemmeberettiget må være pålogget på egenhånd. Dvs at to eller flere stemmeberettigede ikke kan dele PC/Teamslink. Dette går på hvordan hver stemme dokumenteres.

Vi anbefaler de som ikke har brukt Teams tidligere til å sette seg inn i hvordan det fungerer i forkant av årsmøtet. Kortversjonen av bruk er: Klikk på linken du mottar; trykk på "bli med på møtet"; sjekk er at kameraet og mikrofonen er slått av når du ikke har ordet.

Mer informasjon om selve gjennomføringen av årsmøtet i digitalt format kommer sammen med Teams linken/eller ved oppstarten av årsmøtet.

Sakspapirer er oppdatert i brukerregisteret.

Velkommen smiley