Klubbmesterskapet 2021

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 23. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Du inviteres herved til årets store turnering på Grini Golfklubb - Klubbmesterskapet 2021

Årets Klubbmesterskap går av stabelen 21. - 22.  august og er som mange allerede har sett åpen for påmelding.  Her skal vi kåre klubbens beste spillere. Vi spiller brutto slagspill hvor den spilleren med færrest slag etter 36 hull vinner. Dersom det skulle være likt mellom to eller flere spillere blir det omspill om førsteplassen.

Det spilles i 4 klasser:
  • Junior
  • Damer
  • Herrer
  • Herrer Senior
Juniorene konkurrerer også i Herre/Dame klassen.

Premieutdeling blir umiddelbart etter endt turnering søndag 22. august. Vi håper så mange som mulig blir igjen/kommer til premieutdelingen. De beste i hver klasse premieres. I tillegg er det premier for longest drive og closest to pin lørdag 22.8.

Startkontingenten (kr. 250,-) betales i Proshop ved registrering. Klubben med Grini Golf Café står for bevertningen lørdag for alle deltakere. Så uansett spill, er du velkommen til en matbit etter runden smiley

Påmelding i Golfbox er senest kl. 12.00 torsdag 19. august
- LINK

Maks antall deltagere er 72. Dersom det blir flere enn 72 påmeldte prioriteres spillere med lavere
hcp foran de med høyere hcp. Fordelingen mellom klassene blir pro rata etter hvor mange som er påmeldt i hver enkelt klasse.

I år, som tidligere, vil vi det bli foretatt cut etter lørdagens spill, hvor cutgrensen settes slik at de 48 beste (2/3 deler) går videre til sisterunden på søndag.

Ender du opp med å ikke spille selv, men har lyst til å bidra uansett, så trenger vi frivillige som startere/forecaddie. Har du lyst og mulighet; send mail til administrasjonen post@grinigolfklubb.no. Vaktene settes opp etter hva du har mulighet til!

Turneringskomitéen

Grini Golfklubb