Norsk Senior Golf

Våre NSG-deltakere i aksjon

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 7. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Grini levere gode resultater i alle aldre

Vi har nok et år hatt flere av våre Grini-medlemmer som har representert klubben ute på ulike baner og i konkurranser i regi Norsk Senior Golf (NSG).

Vi deltar i singelturneringer hvor hver enkelt kan melde seg på og delta på turneringer rundt omkring i landet.
I tillegg
deltar vi i NSG Matchserie, der vi er representert med både dame- og herrelag. Dette er en serie med 4 lag i hver gruppe.
Ikke nok med at vi bare deltok i matchserien, men damene vant gruppen sin laugh og gutta ble beste nr. 2 og med det så deltok begge i Matchseriefinalen på Kongsberg GK forrige helg.
Herrene leverte en knallsterk 2. plass, mens damene endte på 4. plass sin gruppe…men begge vant festen wink

Vi skal i år i tillegg være med på NSG Lagmesterskapet, som avholdes på Elverum GK 17. – 18. september.
Vi stiller med et supersterke lag for både damer og herrer, og som alltid, med formål om å vinne!!

I år har Grini nesten 50 medlemmer i Norsk Senior Golf, med litt under halvparten som er aktive i turneringsspill.
Kunne du tenke deg å være med og spille turneringer – med Grini GK på brystet?

Vi ønsker enda flere aktive deltakere og også mer konkurranse! Og du, alderen for å være med er fra 50 år, så her bør det være mange som har mulighet!

For å kunne delta i turneringer må du melde deg inn i Norsk Seniorgolf (medlemsavgiften for 2022 var kr. 835,-).
Når du er medlem har du også et fordelskort hvor du får rabatt på ulike baner i Norge.

Ta kontakt med Tore Gundersen (gundersen.tore@gmail.com) som er Grini's klubbkontakt mot NSG.