Seniorer

Takk for i år og God Jul!

Av: Anita Mathiesen  |  Publisert: 16. desember 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Sesongen 2020 var en fantastisk fin sesong for oss som er glad i å spille golf og vi ser med glede frem til en ny, eventyrlig sesong på vår flotte bane i 2021.

Aldri har vel Seniorgruppen hatt så mange deltakere på sine torsdagsturneringer som i sesongen 2020? Maks antall spillere og venteliste var slett ikke uvanlig. Noen utfordringer i form av Corona-restriksjoner og nytt handicap-system la ingen demper på spillegleden og vi var, snart sagt som vanlig, heldige med været og avviklet nesten alle turneringene i godt vær. For meg har det vært morsomt og inspirerende å få være med i denne positive gruppen. Tusen takk for det fortroende som dere har vist meg!

Seniorkomiteen har hatt noen utskiftninger i løpet av sesongen. Tom Harwiss, Ulf Hansteen og Arne Horgen valgte å avslutte sine oppdrag som medlemmer i Seniorkomiteen etter mange års uvurderlig innsats. Dessverre må Eva Sophie Jensen også trekke seg fra Seniorkomiteen på grunn av flytting. Seniorgruppen takker for deres uvurderlige innsats!  Takk også til Eva M. Thorstad som sporty steppet inn under sommeren og høsten! Vi har heldigvis fått inn nye, positive medlemmer i komiteen. Arnulf Skjennald er allerede i gang og på nyåret begynner Reidar Norman og Babs Fjell. Men vi har plass til og ønsker flere medlemmer velkommen i komiteen. Jo flere vi er, jo morsommere og lettere er det å jobbe i gruppen!

Seniorkomiteen takker for et flott golfår og ønsker alle en riktig God Jul og et Godt Nytt År!

På vegne av Seniorkomiteen
Anita