Seniorer

Vi starter seniorsesongen onsdag 16. mai!

Av: John Trøstheim  |  Publisert: 30. april 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Første seniorturnering i 2018 blir onsdag 16. mai. Deretter fortsetter vi som tidligere år, på torsdager.Er du ivrig etter å komme igang tidligere? Da er det bare å være med på dugnaden lørdag 5. eller torsdag 10. mai, og du kan spille dugnadsturneringen torsdag 10. mai fra kl.12:00.

VELKOMMEN til ny sesong i vår store og aktive seniorgruppe. Du er senior etter fylte 50 år.

Gruppens formål er å vedlikeholde golfspillet, golfetiketten og å ha det sosialt og hyggelig tilsammen. Vennskap knyttes både på banen og på verandaen etter runden. Mange synes det mest spennende er loddtrekningen av vin, mens noen er stolte av å vinne premie.

Første seniorturnering for sesongen 2018 er onsdag 16. mai. Deretter spiller vi hver torsdag fra kl.09:00.
Ett unntak er torsdag  14. juni som er flyttet til onsdag 13. juni.

PÅMELDING  gjøres gjennom Golfbox.  Siste frist for påmelding er innen kl. 14 to dager før turneringen. Når startlisten er klar, blir den offentliggjort og sendt ut til alle som e-mail. Skulle du ha problemer med påmelding, kan du ringe turneringens aktuelle koordinatorer, som du finner under turneringen i Golfbox. Startkontingent er kr. 60,-.

Seniorgruppen er stor og livskraftig, men har plass til mange flere.

Vi ønsker gamle og nye medlemmer

HJERTELIG VELKOMMEN TIL GOLFSESONGEN 2018