Trening

Grill og Spill, mandag 28. juni

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 21. juni 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi stenger banen og slipper kun ut nybegynnere

Vi gjentar suksessen fra tidligere år og inviterer til nok en sammenkomst - Velkommen til Grill & Spill smiley

Vi stenger banen og slipper kun ut deg som er hcp 50 - 54 (altså nybegynner) og nylig blitt medlem i Grini Golfklubb. Så her er det bare å senke skuldrene og kose seg utpå banen!
For å få god flyt på banen, spiller alle fra Blå tee (23) denne dagen wink

Grillen er varm fra ca. 18:30 og vi serverer gratis pølser til alle. Vi spandere også is eller kaffe til dessert!
Øvrig drikke kan kjøpes fra Caféen vår.

Du registrerer deg som vanlig i Proshopen og betaler for runden (hvis ikke medlemskap med fritt spill).
Første gruppe går kl. 19:00 og fortsetter hvert 10. minutt. Vi registrerer alle som er påmeldt tidlig på dagen, og du vil da få beskjed igjennom Golfbox om når du skal slå ut fra første hull - det vil også bli hengt opp startlister i klubbhuset.
Ønsker du å spille sammen med et familiemedlem, venn el., som også har meldt seg på, vgs noter dette ved påmeldingen!

Møt gjerne opp 18:30, uavhengig av når du skal slå ut, kos deg med pølser og is, ta noen bøtter på rangen og slå noen slag på treningsområdet. Dagen er til for å kose seg og få kommet i gang med spill på banen sammen med likesinnede.

Det kommer til å være håndfull blide og snille Pro'er, ansatte og Trener 1-utdannende medlemmer som er tilstede for å bistå og passe på at du har en kjempefin opplevelse!

Vel møtt! smiley