Trening

Grill og Spill, torsdag 17. september

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 25. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi stenger banen og slipper kun ut nybegynnere

Velkommen til Grill & Spill smiley

Vi gjentar suksessen fra våren og setter i gang nytt arrangement nå i høst.

Vi stenger banen og slipper kun ut deg som er hcp 37 - 54 (nybegynner) og nylig blitt medlem i Grini Golfklubb. Så her er det bare å senke skuldrene og kose seg utpå banen!
For å skape masse golfglede og få god flyt på banen, spiller alle fra Blå tee (23) denne dagen wink

Grillen er varm fra ca. 16:00 og vi serverer gratis pølser til alle. Vi spandere også is eller kaffe til dessert!
Øvrig mat / drikke kan kjøpes fra Caféen vår.

Du registrerer deg som vanlig i Proshopen og betaler for runden (hvis ikke medlemskap med fritt spill).
Første gruppe går kl. 16:20 og fortsetter hvert 10. minutt. Vi registrerer alle som er påmeldt tidlig på dagen, og du vil da få beskjed igjennom Golfbox om når du skal slå ut fra første hull - det vil også bli hengt opp startlister i klubbhuset.
Ønsker du å spille sammen med et familiemedlem, venn el., som også har meldt seg på, vgs noter dette ved påmeldingen!

Møt gjerne opp 16:00, uavhengig av når du skal slå ut, kos deg med pølser og is/kaffe, ta noen bøtter på rangen og slå noen slag på treningsområdet. Dagen er til for å kose seg og få kommet i gang med spill på banen sammen med likesinnede.

Det kommer til å være håndfull blide og snille Pro'er, ansatte og Trener 1-utdannende medlemmer som er tilstede for å bistå og passe på at du har en kjempefin opplevelse!

Vel møtt! wink