Turneringer

Finalespill Matchplay 2020 -UPDATE

Av: Stein S. Hovden  |  Publisert: 21. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det nærmer seg årets finale kamper i matchplay turneringen. Nytt av året er at både damene og herrene vil arrangere finalespillet sitt samtidig. Finalespillet vil foregå lørdag 26. september 2020.

Det er lagt opp til at bronsefinalene spilles kl. 12:00, mens finalen spilles kl. 12:10.
Runde to har spillestart kl. 14:30 og 14:40.

Følgende spillere har kvalifisert seg til årets finale spill:
Damer:
  • Bronsefinalen vil stå mellom:              Delores Guggenheim - Inger Edvinsen
  • Finalen vil stå mellom:                             Lise Norgren - Grete Cecilie Danielsen

Herre:
For herrene er det pr. i dag kun en semifinale som er avgjort innenfor fristen. Semifinalen mellom Ole Petter Remman og Erik Arenstedt spilles torsdag 24. september 2020.  Semifinalen ble spilt og Erik tok en knusende seier med 5/4. De hadde valgt å kun spille 9 hull.

• Bronsefinalen vil stå mellom:              Aldo Echegaray – Ole Petter
  • Finalen vil stå mellom:                            Anders Ø. Eknes – Erik

For å skape litt stemning over finalespillet håper vi noen vil komme å se på dette finale spillet. Det gis anledning til å følge spillerne rundt på runden. Selvfølgelig må publikum holde forsvarlig avstand for å ikke forstyrre spillerne.

Vi ønsker alle lykke til med årets finalespill.