Turneringer

Grini Masters 2018

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 13. oktober 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Mesternes mester 2018 på Grini GK er kåret!

Grini Masters avholdes iår for første gang, og er en turnering for de medlemmene som har vunnet en klasse i en  av årets ni klubbturneringer, sammenlagt i Orders of Merit eller MatchPlay i 2018. Så lørdag 13. oktober skulle det kåres en "Mesternes Mester" 2018 på Grini!

12 tidligere vinnere stilte til start i denne 18-hulls turneringen med nettoslag. Og her gjaldt kampen bare toppen av pallen: vinneren er den første som tar med seg en splitter ny vandrepokal hjem fram til neste Grini Masters skal spilles, og vinneren får også med seg en flott gravert krystallvase/ pokal til odel og eie.

Reidar Norman åpnet sesongen på Grini med å vinne dugnadsturneringen 10. mai. Så runder han likesågodt av sesongen med å vinne Grini Masters! Han gikk en solid runde på 66 slag netto. Vi gratulerer!

På 2. plass med 69 slag netto, kom vinner av Greenkeepers Revenge, Stein S. Hovden.
På 3. plass med 72 slag netto, kom vinner av Mixed double, Gro Hustoft

For flere resultater: klikk her

Da er årest turneringssesong ugjenkallelig over. Vi takker for alle smil og nikk og trivelige runder med kjente og ukjente på vårt vakre anlegg  - og så ses vi her neste år!