Turneringer

Velkommen til ny turneringssesong på Grini Golfklubb

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 15. april 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubben, Turneringskomitéen og de enkelte grupperingene (dame, herre, junior og senior) har i år igjen satt sammen et turneringstilbud som forhåpentligvis skal tilfredsstille alle våre medlemmer, samt ivareta attraktive spilletider for de som ikke er så aktive i turneringsspill.

Vi fortsetter med suksessen fra tidligere år og sørger for en god fordeling med alt fra brutto slag til "ikke lov å telle slag" laugh
Ulike temaer og sosialt samvær etter spill, står som alltid sentralt i våre utgaver.
Mer informasjon finnes under hver turnering i GolfBox når de blir lagt ut.

"Første mann til mølla"-prinsippet vil være gjeldene på hver turnering, bortsett fra Klubbmesterskapet der evt. begrensning vil være hcp.

I år starter vi med en ny turnering; Generasjonsturnering. Her skal man spille på lag i ulike generasjoner. Så ta med mamma, pappa, datter, sønn, barnebarn, mormor, farfar osv.
Kanskje til og med svigermor? wink

Vi fortsetter også med å dele opp Klubbmesterskapet over 2 helger, og nytt i år er at også Juniorene får egen helg for sitt mesterskap sammen med Senioren.

De ulike grupperingene som damer (tirsdag), herrer (onsdag), senior (torsdag) og junior (fredag) vil spille hver uke som tidligere. Oppsett med påmelding kommer fortløpende!

Velkommen!

Utvalgte høydepunkter for sesongen