Damer

Start påmelding:Se Golfbox
Slutt påmelding:Se Golfbox

Texas Scramble:
Hvert lag består av to eller flere spillere. Alle spillere slår hver sin ball fra utslagsstedet. Deretter velger laget den best plasserte ballen. Øvrige baller plukkes opp. Deretter dropper spillerne i valgfri rekkefølge innen en køllelengde fra den best plasserte ballen, og slår sine slag. På greenen plasseres ballene på samme punkt som valgte ball og i bunker gjenskapes ballens leie. Så snart noen i laget har hullet ut, noteres scoren og laget fortsetter til neste hull.
Obs: Hver spiller på laget skal ha minimum to tellende utslag (lokal regel)

Og husk: Vi spiller par-turnering primært for hyggens skyld! Plass til alle - og resultatene gjelder bare der og da. Turneringen er ikke handicap-tellende, og gir ikke utslag i beregningen av Orders of Merit (OoM).

Forklaring av OoM:
1. sammenlagtscore for deg over alle tellende tirsdagsturneringer gjennom hele sesongen, og
2. eclectic - som vil si ditt beste resultat gjennom sesongen på hvert av banens 9 hull, prestert i en tellende tirsdagsturnering