Damer

Start påmelding:Se Golfbox
Slutt påmelding:Se Golfbox

Beskrivelse

Lørdag 3. oktober gjennomføres siste tellende turnering for tirsdagdamene i år: Her skal årets sammenlagtseier avgjøres!
Turneringen går over 18 hull og gjennomføres sammen med herregruppen.
  • Turneringsleder for damene den 3. 10. er Trine Grønn, hun kan kontaktes på mobil 91612112.
  • Betaling av deltakeravgift kr 100,- på vipps til TRINE, på mobil 91612112, og gjerne før du ankommer Grini. Kan også betales til Damekomiteens konto nr 86018993823
  • Bankett i kafeen etter turneringen, hvor de som melder seg på til bespisning får plass. Vi rigger til lokalet i henhold til gjeldene regler. Avtalt pris for mat er kr 200.-, med ubegrenset påfyll. Drikke kjøpes separat i kafeen. Husk å krysse av for bespisning når du melder deg på, hvis du vil være med på banketten.
  • Du betaler samlet for mat og drikke direkte i kafeen når du kommer inn - de har listen over hvem som har bestilt mat.

Kriterier for turneringen.

• Du må ha tatt poeng på Order of Merit i løpet av sesongen for å kunne delta. Det er i skrivende stund 57 damer og 70 herrer som har poeng, så sjekk om du er på disse listene før du melder deg på. (Medlemmer av dame- og herrekomiteen har friplass inn i turneringen)
  • Turneringen er 18 hull netto slag, og maks antall slag er banens par pluss 5, som på ukesturneringene.
  • Startrekkefølge blir basert på plasseringen på Order of Merit-listene, slik at vi avslutter med en lederball i hver klasse. Det blir rene dame- og herreballer slik at man spiller med dem man konkurrerer mot. For å få kabalen til å gå opp, kan det bli et par blandings baller. Det blir selvsagt skjermvisning i klubbhuset, slik at de som kommer inn tidlig har mulighet til å følge med på det som skjer på banen.
  • Det er plass til maks 64 deltakere. I utgangspunktet 32 i hver klasse. Blir det mindre enn 32 påmeldte i den ene klassen, blir de ledige plassene overført til den andre klassen. Ved stor påmelding (mere enn 64) vil plassering på O.o.M bli avgjørende for deltakelse.