Turneringer

Start påmelding:Se Golfbox
Slutt påmelding:Se Golfbox

Beskrivelse

PINK CUP er en årlig veldedighetsturnering i hele golf-Norge til inntekt for brystkreftsaken, i samarbeid med Norges Golfforbund og Kreftforeningen. Vi ønsker full oppslutning fra alle klubbens medlemmer og deres gjester, og setter derfor opp en turnering som vil passe for alle spillergrupper:
Klasse A: 18 hull, stableford, hcp +8 – 20,0
Klasse B: 18-hull, stableford hcp 20,1 – 36,0
Klasse C: 9-hull, stableford, for alle med hcp over 36,0 og de som vil bidra, men foretrekker å gå kun 9 hull

Startkontingent kr 250,- for alle deltakere, uansett klasse: dette beløpet går uavkortet til brystkreftsaken.
Grini-medlemmer betaler ikke greenfee i tillegg: medlemmer betaler kun kr 250,- til saken.
Våre gjestespillere den dagen betaler redusert greenfee: kr 200 for 9 hull, kr 380 for 18 hull.

Mange flotte gaver fra bedrifter og personer som ønsker å støtte en god sak! det blir premier, auksjon og utlodding av alle de fine gavene. Og samler vi inn så det virkelig monner, vil et lag fra Grini kunne bli invitert til å delta i landsfinalen på Oslo GK i september.