Turneringer

Start påmelding:Se Golfbox
Slutt påmelding:Se Golfbox

Beskrivelse

Høstens vakreste eventyr - Klubbmesterskapet 2018 - arrangeres 25-26 august 2018.
Start begge dager kl. 09:00.
Konkurransen går over 36 hull og det blir i år ikke foretatt noen cut, slik at alle kan spille begge dager.
For at det skal turneres i klassene damer/damer senior er en avhengig av at det er 5 eller flere damer under 50 som deltar. Hvis ikke vil det bli spilt i fire klasser som i 2017. I såfall blir det konkurrert i følgende klasser:
  1. Damer (13-99 år)
  2. Herrer (13-99 år)
  3. Herrer senior (50-99)
  4. Herrer Junior (13-19 år)
Dette betyr at herrer senior og junior vil konkurrere og kunne få premie i to klasser. For Herrer Senior vil dette gjelde klasse 2 og 3, for Junior Gutter vil dette gjelde klasse 2 og 4.
I tillegg til premier i de ovenfor nevnte klassene vil også bli premie til beste stableford-resultat i klasse 1 og 2.
Det vil som tidligere også bli gitt premier for Lengste utslag og Nærmest pinnen i klassene 1 og 2.
Premieutdelingene vil bli foretatt rett etter at siste flight har kommet inn på søndag, antatt ca. kl. 17:00 – 17:30.
Vi håper at flest mulig av spillerne også deltar på premieutdelingen. Det vil i år bli foretatt trekning av premier/gaver til de som er tilstede på premieutdelingen.
Startkontingent kr 250,- betales kontant ved registrering. Startkontingenten inkluderer bespisning på søndag etter innkomst.
For utfyllende bestemmelser se Grini GKs turningsbestemmelser paragraf 12.