Sesongen er i gang - heldigvis!

Rekordstor oppslutning om damenes åpningsturnering tirsdag 5. mai!
På årets første tirdagsturnering den 5. mai hadde vi rekordstor oppslutning med 39 deltakere som spilte parturnering Texas Scramble. Liv og røre, mange blide gjensyn og fantastisk vær!

Vi gratulerer vinner-duoen Astri Vårdal Trandum og Ruth Solem (-3). Resultatlisten for øvrig kan ses HER

Med så mange deltakere og turneringsstart kl 18, ble det både sent, kaldt og mørkt der ute for de siste flightene.  Da vi håper på like god oppslutning om alle tirsdagsturneringer framover, vil vi derfor starte noe tidligere framover. Oppstarten er fra 12.5. skjøvet fram til kl 17.30.

Om oppmøte, betaling og smittevernhensyn i tiden framover:

Vennligst møt opp senest 30 minutter før din utslagstid for registrering. Da får vi fint til å ta imot alle innenfor smittevernreglene.
Les om spilleform for hver turnering under omtalen av den på nettsiden og i golfbox. Og lurer du på noe, så ta kontakt med oss i damekomiteen: du finner telefonnummeret til hver av oss i høyremenyen på nettsiden, under Kontaktpersoner.

Inntil videre får vi ikke bruke gobex-kortene, så du vil få utdelt scorekort som du fører selv (ta med egen blyant/penn!)  Navnet til din markør skriver du på ditt kort, og du fører markørens antall slag per hull  ytterst til høyre på ditt kort. Så sjekker dere muntlig hverandres kort før innlevering etter runden, uten å bytte kort.

Hvis mulig, betal deltakeravgift kr 80,00 via VIPPS før du kommer.  Betal til den som står oppført som turneringsansvarlig den dagen i golfbox og på nettsiden. Tirsdag 12. mai betaler dere til Trine Grønn, mobil 91612112. HUSK å skrive NAVN og "tirsdagsturnering".
Betaling kan også ordnes når du registrerer deg før start, men av smittevernhensyn vi ønsker at færrest mulig samles ved turneringskontoret. Derfor er det greit om flest mulig har ordnet med betalingen i forkant. Det er også mulig å betale inn til damekomiteens bankkonto  86018993823.

------
Minner om muligheten for å melde seg på til årets matchplay, denne gangen også med et innledende gruppespill over 9 hull. Det betyr at alle som deltar, får spilt mer enn en match.  Dette gjør vi unna innen 27. juli. Da blir de to beste i hver gruppe satt inn i oppsettet for ordinært matchplayspill etter utslagsmetoden - som foregår i perioden fra 28.7. til 27.9.
Påmelding skjer i golfbox - max 32 spillere kan delta - først til mølla gjelder! Vi er nå 20 påmeldte smiley
Direkte til golfbox:  https://tourentry.golfbox.dk/?cid=2399033
Påmeldingsfrist: 10. mai kl. 1900.
Betaling: Deltakeravgift for hele moroa er i år kr 150,-
Betaling helst via VIPPS til Kirsti Braathen, mobilnr 908 69 701, og HUSK å skrive inn ditt NAVN og ordet MATCHPLAY.  Det samme gjelder om man foretrekker å betale inn til damekomiteens bankkonto 86018993823.
Fristen for betaling er lik påmeldingsfristen: 10. mai. Påmeldingen er ikke endelig før deltakeravgiften er innbetalt.
--------
PS: Vil du vite om nyheter sendt ut fra klubben og fra komiteene?
Da må du som er medlem, også registrere deg i brukerregisteret for nettsidene til Grini GK. Dette ordner du lett ved å gå inn her: KLIKK HER  Når du gjør det, får du også spørsmål om å krysse av under Mine interesseområder: Når du har krysset av i boksen foran Damer, vil du få et epost-varsel om at Damer har lagt ut en nyhet. Har du registrert deg på denne måten, får du alltid vite at det er lagt ut en nyhet på nettsidene til Grini.
OBS: Du vil ikke få beskjed på epost om annet stoff som blir lagt ut, uten å være en nyhet: Det kan være annen og mer løpende informasjon som vi legger ut på damegruppens nettside - som,  for eksempel, rapport og resultater fra tirsdagsturneringene. Her må man velge om man vil følge med ved selv å sjekke nettsidene iblant.